poniedziałek, 22 lutego 2016

DIY Koronkowy Biustonosz




 Witam serdecznie!

Jakiś czas temu w moje ręce wpadła dosyć już wysłużona maszyna do szycia firmy Łucznik.
Całymi dniami potrafiłam siedzieć i myśleć: jak, co i kiedy? Zamiast wziąć się do roboty szukałam wymówek. W końcu korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłam uszyć pierwszą w swoim życiu rzecz!

Zachęcam Was do zapoznania się z moim DIY jakim jest Koronkowy Biustonosz

1. Wybierz materiał z jakiego chcesz wykonać biustonosz. 
(Ja postawiłam na wierzchnią, koronkową warstwę starej spódnicy zakupionej w SH)

2. Przygotuj:
-materiał
-ramiączka
-nożyczki
-nitkę
-miarę
-kredę/kredkę
-maszynę do szycia lub po prostu igłę


3. Z materiału wytnij odpowiedniej wielkości prostokąt

4. Zmierz swój obwód pod biustem i wytnij z materiału odpowiednio długi pasek, lub kup gumkę w pasmanterii, która posłuży jako dół biustonosza.
Mój materiał na dole miał wszytką ozdobną gumkę, która posłużyła mi do tego celu.


5. Narysuj kształt miseczki taki jaki chcesz uzyskać

6. Wytnij wcześniej nakreślony kształt pamiętając o zostawieniu ok 1 cm zapasu w celu obszycia całości

 7. Obszyj całość, na dół wszyj gumkę/materiał, który stanowić będzie dół biustonosza. U samej góry miseczek oraz na dole w gumce zrobiłam "schowki" w które włożyłam ramiączka, i gotowe.


Tak prezentuje się całość



Niecierpliwie czekam na Wasze opinie (szczególnie osób szyjących)

Pozdrawiam gorąco KG!

7 komentarzy:

  1. O! super to zrobiłaś. Brawo :)
    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym tak nie potrafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha super! bardzo fajnie wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ty mówisz ,że to nie Twój level szycia !?!?! Genialny biustonosz! Masz talent i z chęcią będę tutaj zaglądać :) Pozdrawiam www.uszyjemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem takiego biustonosza i skusiłam się. Kupiłam sobie na https://www.gaia.com.pl/ taki właśnie biustonosz w 3 innych kolorach. Bardzo ładnie podkreśla biust i jest taki zmysłowy. Mega mi się podobają takie koronkowe biustonosze. Czuję się komfortowo w nich.

    OdpowiedzUsuń