środa, 6 stycznia 2016

Studniówkowy SOS

Styczeń jest zdecydowanie miesiącem studniówek. Najprawdopodobniej jest to Twój pierwszy w życiu bal, oczywiste więc jest, że pragniesz wyglądać tego wieczoru zjawiskowo!
Pomogę Ci przebrnąć przez etap przygotowań, wybór fryzur, dodatków, a także zrobię listę
must-have bez której nie powinnaś ruszać się tego dnia z domu!

 Po pierwsze sukienka! 
Czasy, w których organizowano studniówki w szkołach, a ubiór ograniczał się do białej bluzki i spódnicy za kolano na szczęście mamy już za sobą. Może i przygotowania były wtedy dużo prostsze, lecz jakie nudne..

Zdaje sobie sprawę, że mało kogo stać na zaprojektowanie sukienki i uszycie jej przez dobrą krawcową, a każdy kolejny element garderoby, który może i kosztuje niewiele na koniec składa się na nieziemsko wielką sumę pieniędzy..
Ale to nic, sama na swojej studniówce miałam sukienkę ze znanej sieciówki i wcale tego nie żałuję.
Dlatego więc moje propozycje podzielę w zależności od ceny.
Czas start!

Do 100 zł






Do 250 zł


1. Sugarfree  2. Sugarfree  3. Sugarfree  4. Mohito  5. H&M  6. Reserved   7. Sugarfree  8. TFNC      9. Miss selfridge

Od 250 zł 



Sukienka wybrana? Pora na BUTY!
Najprawdopodobniej po paru godzinach królowania na parkiecie rzucisz w kąt swoje wystrzałowe szpilki, jednak w czasie poloneza Twoje nogi powinny być odziane w piękne buty na obcasie.



By dopełnić całości pora wybrać torebkę.. najczęściej decydujemy się na małe kopertówki, pamiętajcie jednak, że tej nocy przyda Wam się więcej rzeczy niż tylko telefon komórkowy i klucze! 
Moje propozycje padły na:



A fryzura?
Uważam, że warto w nią zainwestować tego dnia. Ja tego nie zrobiłam i żałowałam. 
Włosy w tańcu fruwają nie tam gdzie powinny, potęgując uczucie gorąca, a Ty przecież chcesz się czuć wyjątkowo, a nie jak na co dzień.

Proponuje delikatne upięcia wykonane na lokach.
 Jeżeli odpowiednio wcześniej poćwiczycie wierze, że uda Wam się samodzielnie wykonać taką fryzurę.


Na koniec przygotowałam dla Was Studniówkowy Must-Have.
Wierzcie lub nie, te rzeczy mogą uratować Wam głowę tego dnia!
Bawcie się dobrze! KG

1 komentarz:

  1. Piękne fryzury wybrałaś :) i te sukienka do 250zl z Reserved sama się na nią zapatrywałam na Sylwestra. Jest piękna.
    pozdrawiam i dzięki za odwiedziny u mnie. zapraszam po więcej
    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń