czwartek, 21 września 2017

Wakacyjne stylizacje


W kalendarzu już prawie jesień, a pogoda nie rozpieszcza. Postanowiłam więc powrócić wspomnieniami do słonecznych dni, które spędziłam w przepięknej Chorwacji i podzielić się z wami moimi wakacyjnymi stylizacjami. Serdecznie zapraszam!




Na co dzień wybieram wygodę, moim must have na sezon jesień - zima są wygodne spodnie i ciepły wełniany sweter. Jednak lata nie wyobrażam sobie bez sukienek, falban, koronek i kwiatów.  Poniżej przedstawiam Wam kilka stylizacji, które wybrałam na długie spacery urokliwymi uliczkami portowych miast, romantyczne kolacje z widokiem na Adriatyk, czy spacery brzegiem morza.










Detale 

1.

Sukienka - Calliope

2.
 Sukienka - Mohito

3.
Sukienka - no name 

4.
Sukienka - Mohito 

5.
Bluzka - Mohito / Szorty - House


Która stylizacja najbardziej przypadła Ci do gustu? :)

Zapraszam także na:
Facebook
Insta: @fashionbykg





10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja:). Podoba nam się

    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. czuc lato:) Az sie buzka usmiecha :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sukienki wyglądają cudownie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki. Idealne na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Wędrujesz po świecie w zgrabnych kieckach!
    Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz cudne letnie sukienki! Nie wiem, która podoba mi się najbardziej. Super zdjęcia z wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajććć przepiękne widoki- lato wróć !!! :D
    bardzo podoba mi się ta sukienka jeansowa z białą koronką :D
    super zdjęcia kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wakacyjne zdjęcia :) będzie mi brakowało takich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i stylizacje! Aż tęsknię za latem :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia! Tęsknię za wakacjami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń