czwartek, 17 marca 2016

DIY Kosmetyczka


 Witam Was serdecznie :)

Drugi raz usiadłam do maszyny i uszyłam tę oto kosmetyczkę, ale żeby było ciekawiej kosmetyczka ta pochodzi z recyklingu! 
Jeśli jesteś ciekawa jak uszyć kosmetyczkę (z odzysku czy nie) to zapraszam.

Potrzebne rzeczy:
1. Nożyczki
2. Nitka
3. Miara
4. Zamek 
5. Materiał (w moim przypadku była to stara torebka)
6. Maszyna do szycia



Na początek wytnij z materiału "prostokąt", zadanie to utrudnia się gdy mamy materiał drugiego życia. Pamiętaj by zmierzyć długość zamka, który planujesz wszyć do kosmetyczki, oraz by długość materiału była nieco dłuższa niż długość zamka.


W materiale zrobiłam zakładki, w celu późniejszego wszycia w nie zamka. 


 Następnie wszyj zamek (na lewej stronie).

 Ostatni etap to zszycie boków (również na lewej stronie) i gotowe


Czekam na Wasze opinie :) Besos!

13 komentarzy:

  1. Samo szycie w sobie nie jest łatwe, także uszycie kosmetyczki też, ale wyszło fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł dobry, ale mam słomiany zapał do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, ale nie dla takiego leniucha jak ja, niestety.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł ;)

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER BLOG :)NOMINOWAŁAM cIĘ DO LIEBSTER AWARD!:) WIĘCEJ INFORMACJI NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale fajnie Ci wyszlo... ja zbierma na maszyne do szycia na razie :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszła! miałaś genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń