czwartek, 24 marca 2016

Sukienka z falbanką

Dzisiaj pragnę wam zaprezentować efekt mojej kolejnej pracy. Tym razem postanowiłam wziąć pod igłę sukienkę typu oversize w przepiękną pepitkę firmy H&M.
Sukienka ta długie miesiące przeleżała w mojej szafie, aż w końcu zdecydowałam się coś z nią zrobić.
Niech zdjęcia mówią same za siebie :)

Enjoy!







 Ps. Jeśli nie dysponujecie materiałem, czy maszyną do szycia, a spodobała wam się ta sukienka to poszperałam w sieci i znalazłam podobną. Wzór jest znacznie drobniejszy, ale cena nie jest wysoka.
Niestety nigdy nie miałam okazji nic kupić z tej strony więc, nie mogę wystawić opinii na ten temat, ale pomyślałam, że może kogoś zainteresuje :)





Co sądzicie na temat mojej przeróbki?
Dziękuje za wszystkie komentarze :)
Trzymajcie się ciepło!





8 komentarzy:

  1. Świetna przeróbka, niby nic, a sukienka o wiele ładniejsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ,że jest w pepitkę <3 uwielbiam ten ponadczasowy print

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zachwycasz <3 Przeróbka bardzo ładna i wyglądasz w niej pięknie. Stylowy wzór.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.
    Wesołych Świąt! :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oczarowani Waszym blogiem nominowaliśmy Was do Liebster Blog Award
    po więcej info zapraszamy http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/2016/07/lba-liebster-blog-awards.html#
    pozdrawiamy i życzymy równie owocnego blogowania:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nicely done ! what a great idea - HOundstooth is my favourite print.

    OdpowiedzUsuń