poniedziałek, 22 czerwca 2015

Fotorelacja z Silesia Bazaar - Katowice

20 czerwca tego roku wybrałam się do Katowickiego Spodka na Silesia Bazaar vol. 2 czyli targi mody i dizajnu.




 W internecie znajdziemy informacje typu:
"Możemy niczym w galerii handlowej przechadzać się pomiędzy alejkami utworzonymi na antresoli i płycie głównej Spodka i podziwiać kreatywny dorobek kilkuset wystawców."

Zapowiadało się interesująco..

Jednak po zderzeniu z rzeczywistością opinie przeczytane w internecie okazały się troszkę na wyrost. Inicjatywa na plus, wystawcy również, ale całemu wydarzeniu czegoś brakowało. Może reklamy. Przede wszystkim wystawców nie było tylu ilu się spodziewałam, w całym obiekcie było niezwykle pusto, uczestników w stosunku do wystawców można by przedstawić w proporcji 1/12. Być może trafiłam na taką godzinę, brak oprawy muzycznej również nie sprzyjał. Osobiście spodziewałam się tłumu osób zainteresowanych wydarzeniem, wielu blogerek i blogerów, gwaru i śmiechu.

Początek dość sceptyczny, jednak przejdźmy do tego co w całym evencie było najważniejsze czyli do wystawców. Tutaj się nie zawiodłam, zostałam nawet pozytywnie zaskoczona.
Moda nie lubi masówki, potrzebuje pomysłu i precyzji. Wśród osób, które prezentowały tego dnia swoje prace widać było pasje, pomysł i zaangażowanie. To miejsce, Ci ludzie całe to wydarzenie mimo wszystko było dla mnie niezwykle inspirujące, a przede wszystkim zrobiłam mały krok w stronę swoich marzeń. Może kiedyś i mnie się uda zaprezentować Wam swoje prace i urzeczywistnić swoje pomysły...
Poniżej mam dla Was kilka zdjęć z tego wydarzania.
Miłego oglądania :*
KG
 








2 komentarze:

  1. wow, so great photos!
    love that!
    What do you thing about follow each other?
    Follow me, i will follow you back :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń